Orkar inteee..


Som ni har märkt så har jag inte vart speciellt pepp på att blogga det senaste, kan bero på att jag är sjuk och har noll frantasi just nu..
Men vi får hoppas att det går över snart!
Tänkte ju berätta lite om Polen resan också men det orkar jag faktiskt inte göra just nu, hehehe..

Kommer upp bilder och sånt om några dagar när jag har kommit hem igen eftersom jag drar till våran stuga uppe i dalarna i morgon.
Så det blev en redigt kort vecka för min del, kom hem söndag, sjuk måndag, skolan på tisdag (vart egentligen sjuk då också men va tvungen att dra till skolan för att vi hade nationella prov.. SÅÅÅÅ skönt att dom är över nu!) och sedan sjuk idag, och ledig resten av veckan, tummen upp jappjapp!

Nej, godnatt!
Ska försöka blogga lite i morgon igen.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N

Jag såg att du har varit med i en annan tävlign där du kunde vinna trosogram. Nu har du chans att få vinna trosogram hos min blogg, ---> http://hjjonsson.blogg.se/2012/may/vinn-1-trosogram.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande!

2012-05-20 @ 10:48:16
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin