Fyyy på mig..

Nu har jag vart sjuk i ungefär 4 veckor, och bara varit i skolan kanskeee.. 6-7 dagar?
Känns inte alls bra att missa så mycket, speciellt inte när betygen ska sättas nästa vecka osv..
Menmen, jag kan inte hjälpa att jag har blivit sjuk så sånt är livet, men i morgon bär det av till skolan igen, och senare på kvällen även till mitt blivande gymnasium och träffa dom som jag ska gå i samma klass som och sådär så det ska bli jätte kul!
Känner att jag måste få maaassa ny inspiration för att börja blogga, och förhoppningsvis får jag väl det nu när jag kommer ut och träffar folk igen..
Men vi får se, nu ska jag iallafall lägga mig så jag orkar upp i morgon!
PUSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin