Jisses en sån dag..

Började dagen med att försova mig, sedan gick väl resten av dagen helt okej fram till idrotten..
Vi körde något liknande engelska fängelset som min påhittiga lärare hade gjort om lite och döpt till tyska fängelset, men iallafall så sprang två i kallen in i varandra, så att den ena av dom ramla och slog i ryggen och huvudet, så fick skolsyster komma, sedan fick vi ringa ambulansen och jag kan ju säga att den va inte snabb direkt!
Men det tog väl 30-40 minuter innan ambulansen kom iallafall, helt hopplöst att dom inte har ambulanser i Lysekil..
Men det verkade iallafall som en kraftig hjärnskakning..
Så ja, min dag har vart lite ovalig, är helt slut också för övrigt..
Menmen, gott väder är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin