Döda mig alltså..

Känner mig helt död, orkar verkligen ingenting nu för tiden..
Jag vet att jag borde gå och träna istället för att sova efter skolan, jag vet att jag borde plugga istället för att kolla på tv, jag vet att jag borde vara ute mer än vad jag är, men jag ooorkar inte!

Vill bara bort från lilla lysekil, ut oh träffa nya människor och börja om på nytt, så äckligt trött på allt och alla falska människor här.

Hade ju inte vart fel att börja gymnasiet i Göteborg och få flytta härifrån, men nej, det går inte för sig..
Faaan då!

Äe, nu får jag väl hitta på något iallafall..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vila^^

2012-03-28 @ 19:59:58
URL: http://happein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin