Det rasaaar + paket

Haha märker hur statistiken bara rasar nu när jag bloggar så dåligt, men det är ju mitt eget fel så jag får väl leva med det..
Får fixa upp den när jag orkar bli bättre på att blogga igen!

Såg precis vilka som är nomenerade i bb denna veckan, Jimmy och Amandus..
Seriöst, alla dom bästa kan ju inte försvinna?!
Hannah W ute, Hanna P, Annika är i danmark, och nu ska någon av dom åka ut..?
Jimmy ska ju vinna liksom, goaste killen helt klart!

Fick hem ett paket igår och detta fanns i:


Dock har jag väääldigt tjockt hår, så det ser inte speciellt bra ut i, men jag ska snart till friösren och tunna ur det och fixa så det ska nog funka, men det vart iallafall PRECIS min hårfärg vilket jag blev väldigt förvånad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin