Då va beslutsångesten framme igen..

Funderar fortfarande på det där med löshår..
Vill ju egentligen inte ha clips, men samtidigt vill jag kunna sätta i och ta ur det när jag vill så jag har inte så mycket att välja på, haha!
Sen är det ju det där med färg..
Någon av dom här lär det ju vara iallafall..
Skulle tro att det är den första.
Men sedan är det ju så grymt bra så att man kan skicka tillbaka det/byta färg ifall det skulle vara helt fel!
Så det blir nog att jag klickar hem lite hår i morgon eller någon dag snart..
Löshår, helt set, äkta hår för 495kr, galet billigt ju!

Kommentarer
Postat av: Tyra

kör på klipps! jag tycker dem funkar kanon :D och om du inte vet villken ärg du ska ha, kolla om dem har ngn lite "randig" för det brukar passa de flesta KRAM! lycka till!

2012-03-20 @ 00:37:36
URL: http://timeforabreak.devote.se
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Vilken sida kommer dom ifrån? :)

2012-03-21 @ 17:08:40
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin