Amen godmorgon eller?


Uttråkad chey..

Haha blir så sur på att jag är så dålig på att uppdatera..
Men idag har jag faktiskt inte haft tid, så jag får skylla på det!
Kunde ioförsig mobilbloggat men aja, nu är det för sent..

- Skolan..
- Ladda batteriet på moppen genom att köra i två timmar med Sarah och Felix..
- Hem, byta om snabbt..
- After work..
- Handla..
- Nu är jag hääär!

Ja, sådär jag min dag sett ut, trevlig vaaa?
Har vart så otroligt gott väder idag så det va faktiskt riktigt skönt att vara ute och köra moppe, inte jätte kallt iallafall..
Men nu ska jag ta och sjunga lite, hehehehe!
Sedan blir det att kolla tv med Linus, mysmys!

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin