Viktigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
Gud vilken snygg blogg du har! Verkligen imponerad. själv har jag en design som jag laddat ner men fixat om lite här och där. Skulle vara jätte bra om någon kunde hjälpa mig med lite små saker bara, alltså inte en hel design. Förstår om du vill pausa från blogg designer, själv tycker jag att det är skit jobbigt, haha! Du får jätte gärna höra av dig om du har lust och hjälpa eller om du vill vänta tills du börjar igen.

Kram! :)

2012-09-09 @ 11:52:45
Postat av: Chattis W

Hejsan!
Gud vilken snygg blogg du har! Verkligen imponerad. själv har jag en design som jag laddat ner men fixat om lite här och där. Skulle vara jätte bra om någon kunde hjälpa mig med lite små saker bara, alltså inte en hel design. Förstår om du vill pausa från blogg designer, själv tycker jag att det är skit jobbigt, haha! Du får jätte gärna höra av dig om du har lust och hjälpa eller om du vill vänta tills du börjar igen.

Kram! :)

Svar: Hej, åh tack! :)Säg vad det är du vill ha hjälp med så får vi se ifall jag kan göra det eller inte :)
johannamatildah.blogg.se

2012-09-09 @ 11:53:10
URL: http://iamchattisw.blogg.se/
Postat av: Chattis W

Där rubriken är så kan jag inte ha hur långt som helst, utan det blir helt ihop knöglat. Och sen undrar jag hur man gör så där delat på sidmenyn och få rundra hörn. Det är väl de små sakerna! Sen hade jag egentligen jätte gärna byta header och bakgrundsbild men det behöver du inte göra om du inte vill :P

2012-09-09 @ 16:04:04
URL: http://iamchattisw.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hejsan, är imponerad av din blogg, jag tänkte höra om du skulle vilja hjälpa mig och desingna min blogg, om du nu har lust och tid förstås.
Det är så att jag har frågat dom flesta jag känner som har blogg, men ingen har lust att hjälpa mig.Jag skulle behöva hjälp med att byta bakgrung och sätta in en header. Tacksam för svar :D

2012-10-18 @ 21:37:41
URL: http://horseellen.blogg.se
Postat av: Amanda

Hej, när du börjar igen får du gärna kontakta mig. Jag skulle gärna vilja ha en bloggdesign av dig.

2013-10-29 @ 10:15:14
URL: http://maandiizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin