Cruising 2012

Kom precis hem från stan, har vart ut hela kvällen och gått runt på stan..
Så sjukt härligt när det kommer lite folk till stan!
Men somnade inte förrän vid 6 inatt så får bli sängen för mig snart, galer trött haha..
 
Förresten, skulle uppskatta ifall ni kommenterar ifall min blogg ser konstig ut på era datorer, ser helt normalt ut på min, men har fått en del kommentarer om att den är jätte stor eller åt sidan och sånt.. Så ni får gärna kommentera och säga det isåfall!
 
Men vi hörs i morgon istället!
 
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så på min med! Den är jätte stor och sen syns inte en del av bloggen, kanten alltså. Tex när man ska kommentera syns bara halva kommentarfältet för bloggen är så mycket åt sidan :(

2012-06-23 @ 23:46:37
URL: http://lifeofjessicaa.blogg.se
Postat av: Anonym

den ser as konstig ut.

2012-06-24 @ 14:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin