Ricinolja

Kom, nyss hem från stan, har varit nere på sjukhuset och kollat en sak så gick vi förbi apoteket på vägen hem och hämtade ut lite olika saker som jag fick recept på, passade även på att köpa ricinolja!
Har velat köpa det väldigt länge nu men har aldrig hittat det i hyllorna där, det fanns tydligen bakom kassan fick jag veta idag..
Men nu har jag iallafall köpt en flaska så ska börja ikväll och sedan använda det 3 gånger i veckan ett tag framåt, så får vi hoppas att det blir någon skillnad!
Och för er som inte har fattat det än, så tänker jag inte använda det som laxeringsmedel utan i håret och på ögonfransarna/brynen.
Kommer bilder på hur det ser ut om några veckor!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det bra till? Får det håret att växa sig lite snabbare eller? *undrar*

Svar: ja det ska tydligen göra håret glansigare och längre!
johannamatildah.blogg.se

2012-07-30 @ 07:50:27
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin