One direction i Februari, taggaaa!

Haha orkar verkligen inte med mig själv ibland, detta är ju helt sjukt, så jädra beroende..
Kul om jag typ har tröttnat när det väl är dags?
 
Aja, satt iallafall och funderade lite förut, och nu ska jag bannemej börja leta helg jobb!
Drar ut i nästa vecka och försöker hitta något, kan nog vara rätt svårt med tanke på att jag aldrig har jobbat innan haha..
Men ska verkligen försöka, måste spara ihop pengar så jag kan dra till London i februari, och då behövs några tusen till.. Så nu ska jag kämpaaa!
 
Haha jisses detta låter inte som mej.. 
Men ja, har inget annat att skriva, är helt tom i huvvet så vi hörs någon annan gång!
 
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin