Nedrans förkylning..

(bilden har inget med inlägget att göra, bara en bild jag tog när vi va i stugan..)
 
Blir tokig!
Först blev pappa sjuk innan vi åkte till Falkenberg, sen mamma när vi va där, och sedan Linus när vi kom hem, så ja det va väl min tur nu antar jag, orkar inteee..
Sist gång jag va förkyld satt det i 4-5 veckor..? Jätte kul om det håller i sig så länge nu med..
Menmen, legat i sängen och försökt somna sedan halv tio eller något, inte gått så bra haha!
Så nu sitter jag och kollar runt lite på facebook, men måste snart försöka sova ändå, upp tidigt..
Ska vara på sjukhuset vid 10:45 så får la gå upp vid halv tio eller nåååått.
 
Hörs i morgon!
 
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin