Campa i klaveret


Kommentarer
Postat av: Frida

Super fin blogg!

Jag har några saker på min blogg, som jag vill ha bort och några sätta dit.. Du gjorde ju gratis designers, gör du fortfarande det? Det är inte hel hel design jag behöver hjälp med, bara några smååå saker som jag inte vet hur jag fixar.. Om du ville hjälpa till, så hade det vart skit bra! tack på förhand:):)

Svar: Tack!Tyvärr så gör jag inte designet längre, har tagit en paus från det eftersom det tog upp så mycket tid.. Så du får nog försöka hitta någon annan som kan hjälpa dig om du vill ha hjälp nu direkt :)
johannamatildah.blogg.se

2012-07-19 @ 20:35:55
URL: http://fridaamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin