Vad vill ni ha?



Har hållt på att fixa med den nya designen nästan hela dagen, men blev faktiskt rätt nöjd!
Men som ni ser här i presentationen på sidan så har jag även en blogg vid sidan av denna, där skriver jag av mig om min vardag, olika tips osv.
På denna bloggen kommer jag försöka hålla mig till att lägga upp foton, kanske lite bloggdesign hjälp, ja you name it bara det har med foto/design/redigering att göra!
Så vad vill ni se i denna bloggen?
Om ni ger tips så blir det ju bara bättre för er, right?
Så mejla mig, eller kommentera!

Sedan får vi se hur jag gör om jag börjar blogga här fullt ut senare eller om jag går tillbaka till nattstad där min andra blogg håller till, det vet jag inte än.
Men jag gillar ju att hålla på med designer och sånt, och det kan man ju inte göra så mycket på nattstad så det är lite segt..
Men ja, vi får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin