Nyduschaaad


Haha skelfia är tillbaka..

Tror att jag kommer vara flintskallig snart ärligt talat, jisses va jag tappar hår?!
Helt sjukt, öööverallt..
Menmen, kom ut ur duschen nyss iallafall, riktigt skönt..
Sitter just nu och kollar på hannah montana, hehehehehe..
Är helt slut efter att ha skrivat och hamrat och skruvat och hamrat och lyft om och om igen, men det var det värt!
Men rummet är fortfarande inte helt klart så kan inte flytta in helt än, men antagligen imorgon, så en natt till i soffan får det iallfall bli!
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och snart gå och lägga mig i min lilla soffa, börjar nästan kännas som en säng faktiskt..

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin