Hemma från sjukhuset..


Bilden här inte till, men har ingen annan just nu

Och sjääälvklart hade mamma rätt..
Kom in där och han va verkligen jätte snäll, och hade grymt fina ögon, heheheheh..
Men för att komma till saken, så hade mamma heeelt rätt med nålen..
Först sa han att jag bara skulle få antibiotika och jag kunde pusta ut, men sedan började han fundera på om han kanske skulle sticka mig lite ändå, och ja, visst gjorde han det!
Två nålar precis under ögat, gooooottt!
Men ska iallafall ta antibiotika nu i tio dagar, hjälper inte det så ska jag komma tillbaka så får dom skära upp det, såf*n heller?!
Jag som är så rätt för knivar..

Menmen, nu ska jag fixa mat!

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens blogg är nu avslutat - kika in och se vem som vann.



Tack för att du deltog!

2012-01-31 @ 20:09:48
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin