Svar till Josefine



Tänkte att jag skulle svara på en kommentar nu..
Det gick inte att kommentera din blogg, och jag hittade ingen mail till dig så det får bli såhär..

sv; Ja jag gör headers, jag är inte proffs som jag skrev i inlägget men jag gör så gott jag kan.. Ska jag göra en hel design så lägger jag in en liten länk till min blogg längst ner i menyn, men kan även göra bara header som sagt :)
Just nu har jag inte speciellt mycket tid tyvärr eftersom jag ska iväg resten av veckan, om du bara vill ha en header eller bara att jag gör någon liten ändring i designen kan jag försöka hinna med det i morgon, men kan inte lova något..
hör av dig till [email protected] om du fortfarande är intresserad så kan vi prata mer där :)


Kommentarer
Postat av: hanna

fin design!



allt bra? :)

2012-02-22 @ 12:27:04
URL: http://confidence.devote.se/
Postat av: hanna

sv: härligt att höra :)

jodå, allt bra med mig!

2012-02-22 @ 12:59:33
URL: http://confidence.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin