Skaffa hår extensions

Jag drar ju upp till stockholm på torsdag, om en vecka alltså..
Och har funderat starkt på om man skulle dra till rapunzel of sweden och skaffa sig en hår förlängning, så grymt trött på mitt korta hår!
Det måste inte bli jätte långt, men kanske 50 cm eller något..
Ja vi får se helt enkelt!
Sen är jag ju inte direkt världens rikaste tjej, rätt pank just nu så vi får se vad jag har råd med, haha!

Men frågan är bara vad man ska köpa för något isåfall..
Vill egentligen INTE ha clips eftersom jag har haft det innan och bara tycker att det är jobbigt, så ja, någon som kan sånt här om löshår?

Har funderat mycket på något av dessa, men vet inte vad som sliter minst osv..?


Haha orkade inte riktigt klippa ut, men ni får stå ut!
Men om ni kan något om sånt här så får ni gärna skriva en kommentar eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin