Sex..


Fyy, upp klockan sex i morgon, kommer vara halvt död..
Har precis kollat på big brother, trodde jag skulle störa mig något enormt på Hanna W men hon där Jessica är fanimej värre, pratar ju heeela tiden!
Vi får hoppas på att hon åker ut först..
För Hanna W är ju till och med roande att titta på, sen att hon gör bort sig är ju en sak, och jag håller inte alls med om det hon säger, men ni måste erkänna att hon verkar vara riktigt blåst?
Haha kul tidsfördriv iallafall..

Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp i morgon!

PUSSS


Kommentarer
Postat av: jennie

haha, håller med. sjukt roligt att kolla och lyssna på hanna w. så jäkla blåst tjej!

2012-02-24 @ 15:10:58
URL: http://jenniejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin