Big brother 2012



Precis kollat på big brother, ska bli sjukt spännande att se hur det här slutar.. hahah!
Jag menar, Hanna Widerstedt i samma hur som en gravid som snart ska föda tillsammans med en som knappt kan prata svenska..
Ojoj, ja det blir kul att se!

Haha ska jag vara ärlig tror jag att Hanna inte kommer klara av det, tror hon kommer bryta ihop efter ett tag.. Jag menar blicken hon gjorde när den gravida kom in, bara den säger ju en hel del, haha!

Men ja, vi får se vad som händer!

Mina favoriter är nog ialladall Amandus och den där Camilla, dom verkar goa..
Och Amandus vart ju inte helt fel att kolla på heller, H E R R E  J I S S E S va snygg!

Deltagarpresentation%20-%20Amandus%20Allstadius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin