Sängen

Ligger just nu i sängen med min nye vän, Dr. Macbook ni vet.
Så himla gott tangentbort så det finns inte!
Ligger och väntar på att mobilen ska komma till liv igen så jag kan prata med min fina pojk en liten stund, men får nog ta och lägga mig rätt snart ändå, eller sova kanske man säger, hehehehe..
 
Börjar vid halv tio i morgon också, så får väl gå upp vid 06:15 eller något så jag hinner med bussen 07:45, seeegt..
Men har jag tur kanske jag kan få ta med mig lite marabou att ha på bussen, nu när vi har så mycket, moahahaha!
Haha usch orkar inte, är så övertrött..
Jag bloggar från bussen i morgon istället!
 
PUSSS
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker din blogg är grym :)
men man blir ju nyfiken på vem den fina pojken är, är det han du var tsm med ett tag innan? :)

Svar: va kul att du gillar den! :)haha ja, det är det :)
johannamatildah.blogg.se

2012-08-25 @ 12:54:16
Postat av: Hanna

Aw vad gulligt, är ni på g igen? :)
Skulle du inte kunna skriva lite om hur ni träffades och sånt?:)

Svar: ja det kan man väl säga :)haha jo visst, det kan jag göra någon gång! :
johannamatildah.blogg.se

2012-08-26 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin