På mammas jobb

Hahah, snygg.
 
Kom nyss fram till mammas jobb, tänkte att jag skulle hänga med hit så jag kunde plugga lite men det brukar inte bli så mycket plugg för då somnar jag..
Haha nejdå, men brukar bli att jag sitter på facebook eller något istället..
 
Ska ta bussen till skolan om 40 minuter ungefär sedan börjar jag vid halv tio med hantverk, så vem vet det kanske kommer upp ett nytt "tips" ikväll!
 
Sedan har vi bara foto/film (bild) och engelska sedan slutar vi.
En sak som jag verkligen inte förstår med denna skolan är varför dom lägger så himla långa raster.. Som i tisdags till exempel, vi skulle egentligen börja 12:00 för att det stod så i vårat schema och då skulle vi alltså inte få någon lunch i skolan, men i måndags så ändrade dom det och la fram lektionen så vi börja 10:40 istället och får en håltimma på 1,5 timme, sånt stör jag mig verkligen på..
 
Meeenmen jag överlever nog det med, haha!
 
Hörs senare, nu ska jag gå och dricka varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin