Min kväll

Har vart ute på stan hela kvällen, började med att jag och mamma gick ner och kollade på Thomas Di Leva och slutade med att jag va med massa kompisar, så en go kväll iallafall!
Kan lova er att mina ben och fötter är helt döda, först stå och sälja jordgubbar/hallon/blåbär hela eftermiddagen, sen har jag stått upp och gått runt resten av kvällen, och jag är inte van vid att stå upp så mycket!
Haha nejdå, men jag kan ju föreställa mig hur ont i fötterna och benen jag kommer ha nästa sommar om jag ska stå där varje dag, jisseeees..
 
Jaja nog om det, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på One directions film för första gången, fick ju hem den för ungefär en vecka sedan men har inte vågat kolla på den än.. Jag kommer börja gråta, hahah!
Orkar inte med mig själv..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin