Jobbiga folk på bussen

Tänkte ta upp två saker som jag tycker är riktigt störande när man åker buss..

1. Folk som lutar bak sätet utan att ta hänsyn till dom bakom..

En sån har jag framför mig just nu. Jag är ändå hyfsat lång, och när den framför fäller ner sätet får jag knappt plats, det är precis så att benen går emot deras säte. Och då finns det många som är mycket längre än vad jag är.

2. Folk som tar med sig skrikande småbarn på morgonbussarna..

På morgonbussarna vill man gärna försöka sova en stund, eller hur? Det vill iallafall jag, men hur bra går det om det finns en liten skrikig unge med på bussen? Idag har den skrikit i kanske 30 minuter..? Glad över att jag har musik i öronen!


Haha känner att jag låter som världens surkärring men behövde bara skriva av mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin