Här är den nya kategorin!

Ja, nu när jag har börjat stylist linjen på gymnasiet så tänkte jag att jag kunde börja ge er tips på olika saker och sånt som vi lär oss i skolan!
Nu i början kommer jag väl inte kunna så mycket kanske.. Men om några veckor kommer jag nog ha lärt mig lite iallafall och så kan jag dela med mig av det till er.
Vad tror ni om det?
Tips, någon tutorial, bilder på vad jag har gjort på lektionerna, skriva om sånt jag har lär mig och ja ni förstår, sånt jag håller på med i skolan helt enkelt!
 
Jag tror att detta kommer bli jätte bra iallafall och jag hoppas ni tycker det var en kul idè.
Kommer ett tips redan ikväll så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin