Beslutsånges - språkresa

Har pratat lite här hemma det senaste om att dra på språkresa, hade vart riktigt roligt eftersom jag älskar det engelska språket och gärna kommer bort från sverige ett tag, haha!
Så nästa sommar drar jag till England, frågan är vara vart i England..
Tror att det blir Jersey, men är väldigt osäker, dock ska jag nog boka innan Augusti är slut så får skynda på tänkandet en aning..
Planerar ju att flytta till usa efter gymnasiet, så kan vara en fördel om jag tränar upp min engelska innan dess, hehehehe..

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har oxå funderat på språkresa,det verkar så himmla kul!

Sv:Tack så mycket, och detsamma! :)

2012-08-07 @ 11:24:16
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin