Amen det va ju himla kul..

Himla vacker bild, men ni får stå ut..
 
Jag som tänkte att jag skulle sova ut idag, men nejnej, jag vaknar halv åtta..
Alltså va är det för fel på mig?!
Så ska det ju inte vara..
 
Ligger iallafall i sängen och segar mig med one direction på youtube, ska fixa lite i ett dokument som jag skrev på lektionen igår också..
 
Haha måste säga att jag är helt kär i detta tengentbordt, helt sjukt va skönt det är att skriva på!
Så till er som inte har någon macbook air, kommer ni till en affär där det finns en, PROVA TANGENTBORDET!
Sedan kommer ni vara tvugna att ha en sån, ungefär så skönt är det..
Haha nej men gudars nu ska jag sluta babbla..
 
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin