25 år tillsammans!

Älskar Linus min på denna bilden, haha så go..
 
Har vart ute och firat mamma och pappa ikväll som har varit tillsammans i 25 år nu!
Så ett sort grattis till dom tycker jag, höhöh..
 
Fick förresten hem en broschyr från EF förut (ett språkreseföretag..) och såg att priserna till en språkresa i usa va gryyyymt låga!
Tror att tre veckor på miami beach låg på runt 13.000, medan en resa till brighton eller Jersey i England ligger på runt 15-17.000 för tre veckor, så man börjar ju fundera på om man ska försöka dra till usa istället..?
Men det behöver jag inte bestämma nu, haha!
 
Blir nog snart sängen för min del tror jag, men kommer ett till inlägg innan dess.
 
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin