You Alone Can Rescue

kom nyss hem från skolan, usch va segt det är nu i slutet innan sommarlovet !
eller jag ska inte säga att det är segare nu än va det har varit innan, men ja, ni försår vad jag menar..
i morgon har jag utveckligssamtal också, något jag inte ser fram emot eftersom mina beyg går som ett stup neråt, inte alls bra. men eftersom jag varken trivs i lysekil eller i skolan så orkar jag inte lägga någon energi på skolan för den behöver jag till att bara klara av en vanlig dag.

men aja, hade so första lektionen, sedan när jag satt i korridoren och väntade på att lektionen skulle börja så kom jag på att jag skulle ha omprov, som jag förstås inte har tränat på överhuvudtaget..
så det gick la sådär, men ja, skit sam jag hade redan klarat det så fattar inte varför jag skulle göra om det.

men nu sitter jag iallfall här och ska plugga spanska eftersom jag har prov i morgon, fyfabian..
8 spanska lektioner i veckan, det är INTE okej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin