tack allihopa !

för ett gryyymt läger !
har vart riktigt mysigt !
kom hem för någon timma sedan, nu har vi haft gäster och firat mamma.
saknar redan att vara där, haha usch va jobbigt..
kyrkan på morgonen och kvällen, massa lekar tillsammans, badat, allt möjligt !
fast natten till idag va den värsta på länge, verkligen !
klockan va runt 01:15 och jag höll precis på att somna, ni vet när man kan "dröma" att man ramlar och få världens ryck..? just där va jag när alla ledare börja banka på våra dörrar och skrika "DET ÄR KONFIRMANDER BORTA, NI MÅSTE UT NUUUU!"
ungefär något åt det hållet, jag fatta ingenting, fick panik.
men jag gjorde som dom sa, och gick ner till grusplan där vi skulle samlas..
såg hur alla sprang omkring helt panikslagna, och alla vi konfirmander undrade ju vad som hände, men ingen berättade något utan försökte bara samla alla så fort som möjligt, räknade igenom oss och sånt.
sedan började dom spela musik och dansa, alltså va allt ett skämt..
alltså jag va så galet rädd så jag vet inte vad, men sedan gick vi iallfall tillbaka till rummen, riiiktigt sura haha !

så nu vet ni lite hur min natt har varit..

men nu slutar jag dettainlägget så gör jag ett nytt med massa bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin