STOLT TJEJ !

nu har hela släkten gått och jag är heeelt slut !
har varit en otroligt bra dag verkligen !
träffades i kyrkan vid tio, fixade lite och så sedan började det hela vid elva, orkar inte gå igenom allt va vi gjorde men det var iallfall olika pjäser och så.
efter kyrkan gick jag hem till hela släkten som redan hade hunnit gå hem, fick massa presenter och sånt också,haha !
en moppe hjälm, två armband, 2 par örhängen, 1100 kr, ett present kort på 1000 kr och lite så !

nu sitter jag och kollar på Another cinderella story igen, haha gillar den verkligen, värd att se !
fast jag somnar nog snart skulle jag tro, är sjukt trött efter att ha gått upp sju..

sen är det riktigt kul att bloggen går uppåt också, fortsätt så !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin