pisseblöt..

fy sjutton va det ska regna då ?!
slutade vid kvart över tre och tänkte gå hem, öppnar dörren och kollar ut och självklart ska det regna !
ååh va trött jag blir, nu måste jag byta om snart, när jag orkar..
bara lite problem att jag inte har några rena kläder typ haha, alla ligger på hela golvet och sängen och så, heheheh..
ikväll blir det nog att dra till kyrkan, sedan husgruppen och kolla på film, eller gå på bio !
eller så drar jag bara hem helt enkelt, måste plugga..

alltså denna låten, så sjukt synd att texten går som den gör, för annars är det en riktigt go låt ju !
Jedward – Lipstick

sen tyckte jag finland va väldigt bra, fast ingen melodifestival låt men den va skön !
Paradise Oskar – Da Da Dam

men nu får jag ta och byta om.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin