lär känna mig

hittade denna på en annans blogg och tänkte att jag också kör på en sån eftersom jag inte har något att blogga om !
så här får ni veta lite mer om mig som ni kanske inte visste !

Hur gammal är du? 14, fyller 14 i augusti.

Hur lång är du? 168cm

Stjärntecken? Lejon.

Hur bor du? I en villa uppe på ett berg med mamma, pappa och min lillebror !

Är det din bästa bostadssituation någonsin? aldrig bott någon annan stans, bara i ett annat hus några hundra meter bort, men ja detta är nog det bästa ! Hoppas dock att jag flyttar hemifrån när jag börjar gymnasiet.

Arbetar du? Nej, går i skolan.

Ville du jobba med det när du var liten? -

Är du nöjd med ditt liv? Kan inte påstå att det är perfekt, men det funkar.

Har du bott utomlands? Nej, men har en dröm att flytta till USA efter gymnasiet.

Vad är det knasigaste jobb du haft? Det var nog när jag och två kompisar sgjorde saft och sålde för några år sedan, mosade lite rabarber och hallon och hade mängder med socker och vatten, haha det va tider det..

Gillar du att resa? ÄLSKAR att resa!

Nästa resa? Blir nog stockholm om det räknas som en resa, annars typ kreta eller något i sommar kommer inte riktigt ihåg vart det va hehehehe.. 

Intressen? Gitarr, fota, sjunga, musik, bild redigering och kompisar.

Vad gör dig glad? Folk jag tycker om.

Vem är du mest lik i din familj? Har alltid varit mest lik pappa enligt alla, mest drag från hans sida, men nu det senaste säger faktiskt dom flesta mamma !

Vad köper du oftast till dig själv? Oj.. om man ränkar med egna pengar så är det nog smink haha !

Vad är ditt nästa mål i livet? Klura på det du ;)

Vad är du mest stolt över om dig själv? Att jag blir mer och mer säker på mig själv för varje dag som går.
Vad arbetar du på? Att sköta skolan bättre.

Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? Haha har faktiskt ingen aning, men skulle tro att dom antingen ser mig som blyg och inte pratar så mycket, eller glad och pratig, beror lite på vilken situation det är.

Har du många bästa vänner? Jag många vänner och några bästa vänner.

Nämn ett problem du har? Att jag alltid måste sova, haha..

Finaste komplimangen du fått? Många..

Ger du ofta komplimanger? Jag tror det, haha !

Vad skulle du vilja kunna som du inte kan? säger som hon jag tog detta av, flyga hade ju vart rätt tufft..
Nästa inköp? Vi får väl se.

Varför har du en blogg?
För att kunna skriva av mig och sånt, har haft blogg i flera år så har lixom bara blivit att jag fortsatt.

Vad ska du göra idag?
Idag ska jag snart hämta ut ett oaket, sedan ska jag städa, äta och sova !

Vad ska du göra i morgon? Jag ska väl till skolan antar jag, sedan kanske jag ska iväg till några på kvällen.

Hur ser ditt liv ut om fem år? Hmm 5 år.. Runt 20 år alltså.. Då bor jag väl förhoppningsvis i USA och har något skojigt jobb !

Vad vill du säga till de som är yngre än du? Var dig själv, alla andra finns redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin