hemma från stan

ja, rubriken talar.
hemma från stan efter att ha köpt lite små grejer !



 
ett busskorts fodral, ögonskuggs borstar och två ögonskuggor.

menmen, morfar oh hans sambo bor iallfall här i helgen eftersom jag konfirmerar mig i morgon !
ska bli jätte kul, verkligen !
har sett fram emot det länge nu haha, och presenter också, hehehehe
men nu sitter jag och kollar på Another cinderella story för 3 gången sen igår men funderar på att sätta på På rymmen med Pippi Långstrump istället.
senare får vi väl se lite vad som händer, mamma och pappa ska bort men vet inte om jag stannar hemma eller drar ut någon stans.
vi får se helt enkelt, nu ska jag se på film och dricka vatten !

PUSSS

♥ 1 Augusti 1993 - 8 Maj 2011 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin