hemma från skolan igen

kom nyss hem från skolan, mådde inte alls bra, fick ringa mamma så hon kunde köra hem mig !
men ja, nu sitter jag ju iallfall här, är riktigt hungrig.. ska nog käka nått snart, typ ett äpple, kanske..
kollade precis in på Anton's blogg, blir riktigt sugen på att bli blondin igen när jag ser dom här bilderna !





så nu ska jag satsa på att bli blond igen så snart som möjligt !
ska testa att ta blondspray på en slinga i håret sedan och se om det blir någon skillnad, och om det isåfall blir orange eller gult.
men om det inte blir det är det ju bara att köra ?!

nu ska jag hämta nått och käka och se på The Holiday !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin