Happy day - Tim Hughes

Tim Hughes – Happy Day

Kom precis hem från skolan, har faktiskt varit en helt okej dag. Hahah tror jag är mästare på att sova på matte lektionerna, vet inte hur många gånger jag har somnar på en sån lektion..
men det är ju inte speciellt bra så jag får försöka skärpa mig för snart kommer ju betygen !
Nu sitter jag och lyssnar på låten där uppe och tar det allmänt lugnt, är helt slut. Vet inte varför men jag är typ.. alltid det nu för tiden ?
Antar att det är nått i denna åldern, eller nått sånt haha
Sedan när mamma kommer hem ska jag förhoppningsvis färga håret om jag vågar, färgen står redan i badrummet och väntar, huhuhu
tänker inte berätta hur jag ska färga det, det får ni se sedan !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin