då dör jag idag då



Ska bli spännande att se om vi dör inatt, fast egentligen blir det ju söndag då eftersom det skulle hända runt tre inatt.
Fast det läskiga är ju att det faktiskt är jordbävningar i turkiet och runt göteborg också hörde jag någon som sa, och
Det skrämmer mig !
Göteborg är ju trots allt inte alls långt härifrån..
Menmen, vi får väl se !

Gick nyss upp iallafall, hade en jätte mysig dröm inatt, haha hatar när man blir väckt ur såna, börjar ju nästan gråta !!
Men ja, nu är jag här iallafall, kommer hit några senare, eller ikväll tror jag, så ska dom tydligen sova här tills i morgon.
Aldrig träffat dom förr haha..
Men nu ska jag se klart på filmen som jag nyss satte på, Another cinderella story, hehehehe..

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin