blööp

Har precis tagit en go dusch, eller ja för kanske en timma sedan, men ändå..
Drar mig nog mot sängen snart skulle jag tro. Blir en lååång dag i morgon !
Sitter och kollar på film, målar naglarna och sjunger just nu haha, inte jätte bra blandning.. menmen !
I morgon blir det iallafall skolan, sedan snabbt hem och packa det sista och sedan åker jag antingen buss in till trollhättan eller så kör mamma mig, sedan tar jag 17:15 flyget eller något till bromma så möter pappa mig där utanför !
Sedan drar vi direkt till Gröna lund och kollar på Danny och åker säkert lite också, hoppas bara på bra väder..
Men det kommer nog inte bli så mycket uppdatering i helgen iallafall, beror på om jag får tillgång till någon dator.
Annars är jag tillbaka på söndag kväll eller något !
Men nu ska jag se klart på filmen och sedan lägga mig.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin