så här har jag inte mått på länge !

halllleee va glad jag är !
jag vet inte varför, fick en sån sjuk kick av pappas spelning och allt folk som va där !
jag va dock den ända under 18 som fick komma in.. så jag har umgåtts med vuxna hela kvällen, haha as kul !
och Göran och Magnus erbjöd mej att åka med dom på midsommar igen, haha tackar ju inte direkt nej..?
men vi får se hur det blir !
ojoj, sikken härlig kväll, och vilken kick !
och jag kanske ska nämna att jag tyckte att dom va bra också, haha det va ju trots allt därför jag va där..
väldigt kul att se hur många lärare som är ute och fester på lördagar egentligen, såg minst 5 stycken och det va ingen stor lokal, haha !
men tog lite kort som jag lägger ut i morgon !
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin