ojojoj, en trött johanna !

kom nyss hem från kyrkan !
orkade inte gå hem efter skolan så jag stannade kvar och satt och kollade på rugby liten, sedan handboll så fick mamma hämta mig på vägen hem, hehehe lat..
sedan hem och inte göra någonting, och sedan kyrkan !
förresten.. MITT MATTE PROV VA INSTÄLLT !!!
lite segt ändå när man har pluggat så mycket.. menmen, nu kan jag ju plugga ända till måndag då vi ska ha provet !
nu har jag precis gjort mig en jääätte god sallad, som jag redan har ätit upp, heheh..
men ska iallfall lägga mig när som helt, fast klicka hem någonting först.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Skiit fin blogg och verkligen värd att följa!



Ps; följ och kommentera gärna min med så blir jag glad!

2011-03-30 @ 21:02:00
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin