living on ipren

jappjapp så äre, jag lever på ipren just nu !
är rätt sur just nu, för jag har kommit på att jag kommer ju ha ett väldigt fint ärr på magen, eller ja, naveln i sommar, trevligt, eller..?
nej.
men ska snart tagga sängen iallafall tror jag, för nu ska jag se till att bli frisk snabbt !
och har ju inte vart så speciellt jätte roliga inlägg nu det senaste, men har som sagt inte haft någon ork att ta bilder och blogga och sånt, så ni får stå ut !
och som ni märker har jag egentligen inte ett skit att blogga om haha..
menmen jag sitter iallfall och lyssnar på musik och snackar med min lilla söta bästavän axeeel !
hihi
nej nu ska jag sluta skriva massa ointressanta saker.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin