In the club


jag är så galet trött !
haha kanske för att jag gick upp så tidigt och va så pigg då, vem vet..
kom nyss hem från bio iallfall, den där Rango eller Ringo eller va den heter..
den va sjukt dålig iallafall, hade egentligen ingen lust att se den, men hade inget att göra och resten av familjen skulle se den så jag hängde på.
men jag är helt slut iallfall, och köpte nästan ingenting på torp, bara två bas linnen, tights, kajal, eyeliner och rouge eller hur det nu stavas, haha !
men ska beställa lite på internet som jag inte hittade i affärerna iallfall tror jag !
nu måste jag käka något och sedan blir det solsidan och sova tidigt.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin