härlig kväll igår !


konstig bild menmen..

träffade Emma någon gång på eftermiddagen, gick typ bara runt i stan och snackade..
sedan drog vi till Jens, Benjamin och Richard som spelade volleyboll och hängde där ett tag !
sen gick vi och tände en brasa nere vid havet så kom några till, sedan drog jag och emma hem och käkade för vi ville inte ha korv, haha..
men vi drog iallfall tillbaka efter det igen, hade skit mysigt hela kvällen !
satt där i ungeför tre timmar, eller två kanske, jag vet inte, men kallt va det iallfall !
fast mysigt ändå haha
hittills idag har jag bara tränat, hem och duschat och käka lunch och sedan till lyse kyrka och öva en sak !
men nu är jag inte alls på humör så orkar inte skriva mer..


Kommentarer
Postat av: Semonies

Söt blogg - Allt bra då? :)

2011-03-28 @ 16:11:20
URL: http://semonie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin