har våren kommit..?

snön är borta
det är plus grader
solen skiner

såhär har dagen sett ut, vågar man säga att det är våren eller kommer det börja snöa igen då ?
men jag hoppas iallafall !

har varit en riktigt härlig dag trots allt, låg ute på balkongen med adept i öronen förut, jätte härlig sommar känsla man fick faktiskt.
nu sitter jag och kollar på The day after tomorrow.
sedan blir det Solsidan och Big brother, så sådär ser min kväll ut !

nu ska jag leta fram ett ny halstablettpåse, bloggar senare eller i morgon !


hahah hittade en fin gammal bild också..

PUSSS


Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

hej, ja undrar ifall du ger ut gratis bloggdesign? :)

2011-03-06 @ 20:21:26
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin