godmorgon feber !

har sovit sjuk dåligt i natt, gick och la mig vid nio, somnade tio och vaknade 05:30 av att det va alldeles för varm och så..
så jag låg kvar en stund och försökte somna om, mej nej det gick verkligen inte !
kände att jag lika gärna kunde gå upp, så jag gick upp och drack lite vatten och tog tempen, och ja, feber..
tog en ipren och gick och la mig igen, men kunde inte somna, seeegt.
men somnade i soffan en stund förut iallafall, och nu sitter jag här och kollar på Trassel !



ska försöka komma på något roligt till bloggen sen också, ge gärna förslag på vad ni vill läsa om och sånt !
nu ska jag käka lunch !


Kommentarer
Postat av: Anonym

-jhkujyfgh

2011-03-07 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin