baby you're a firework


tyckte bilden va lite fin, hahah..

kom hem för en stund sedan iallfall, sjukt go dag !
första lektionen fick jag sluta tidigare så att jag kunde dra till ishallen, haha älskar slöjdläraren..
så va jag i ishallen tills nästa lektion började, och sen drog jag till den, läraren tog ut och pratade själv med mej..
asso är det bara jag som alltid blir väääldigt nervös när en lärare säger "skulle du kunna komma med här lite ?"
haha hemskt.. men aja pratade lite om privat lektioner och sån skit iallfall, får se hur jag gör.
sedan drog jag till ishallen en stund igen, och sedan till skolan och tog ett glas vatten för jag va så otroligt hungrig, och sedan hade jag lektion !
hoppade lunchen och så bar det av till ishallen istället, sen en lektion till och sedan ishallen resten av dagen !
fram tills för en stund sedan alltså..
och när jag kom dit så va det någon som låg på isen och tydligen hade brutit nyckelbenet, stackarn..
men det va kul iallfall !
hahaha amy, du är la för go..

Amy - asso jag gillar din stil..
Jag - haha jaså ?
Amy- ja asso dina kläder och sånt.. OCH DIN
BH !!
 
HAHAHAHA skönaste personen..
nu ska jag nog klicka hem lite kläder, tror jag !


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg! :)

2011-03-17 @ 20:33:23
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin