äntligen lördag !

blev väckt för en stund sedan, men är på riktigt hätligt humör !
kvällen igår va sjukt kul, först i kyrkan så va det lov sång och lite sånt där, jätte mysigt iallfall.
sedan gick vi vidare till xp, en ungdomgård typ, så va det en som beställde två toast så då tänkte jag och emma att ahmen det kan ju vi fixa då..
bara det är 5 minuter senare hade folk beställt runt 20 till, så det blev rätt stressigt där inne i köket, men vi klarade oss fin !
haha, ah kul va det iallfall.

sitter och kollar på dropdead kläder nu, är riktigt sugen på att köpa två stycken..
 

ska jag eller inte..?


Kommentarer
Postat av: Emelie L. Carlsson

Du ska självklrt köpa dom! Hur snygga som helst!

Allt bra med dig? :)

Kramis.

2011-03-19 @ 15:47:37
URL: http://princessemelie.blogg.se/
Postat av: nejenejeenenejenen

NEJ

köp dom inte, har hört att dom går på någon avgift?????

tycker du passar bättre som skejtare ^^

puss, helt klart världens finaste blogg<3

2011-03-19 @ 20:48:10
Postat av: hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

vilka hemsidor köper du kläder o så ifrån ? t.ex dom där tröjorna osv, fett snyggt ;)

2011-03-20 @ 11:28:21
Postat av: Jessica

jag har oxå hört att dom går på nån avgift, min kompis hade beställt därifrån och han sa att dom hade tagit pengar eller nått eftersom att man betalar ju med kort? :O

2011-03-20 @ 15:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin