tack för en toppen kväll !


Hade en jätte trevlig dag/kväll på Liseberg igår, så tack till alla som var med !
Blev ju lite blöt menannars va det inte speciellt kallt faktiskt, som tur va.
Menmen, nu känns det iallafall väldigt tomt på något sätt, lixom skolan är slut och jag kommer inte träffa dom på 10 veckor..?
Känns jätte konstigt !
Men jag blir la vanare med tiden hoppas jag, så brukar det ju bli !
Sedan har jag galet ont i halsen idag också, åkte flumeride två gånger när vi satt 5 stycken i, ni kan ju gissa om den va tung..?
Så efter varje backa fick man ju vääärldens våg över sig, så då blev vi väldigt blöta, och sen skriker man ju när man åker också, eller ja iallafall jag, hehehe..
Men nu är jag iallfall hemma igen, kom hem runt ett i natt och då var jag verkligen heeelt slut haha !

Idag får vi se vad som händer, tror att jag bara ska ta det lugnt faktiskt, men bloggar med senare !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: lindquist

10 månader? Du menar inte 10 veckor? :o

2011-06-10 @ 16:16:10
URL: http://fanofutwo.blogg.se/
Postat av: rossana

fin blogg:D

2011-06-10 @ 17:59:56
URL: http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin