snart dejt med kudden !



Nej nu drar jag mig nog mot sängen med en go film och min nalle !
Får se om jag drar på lägret i morgon, orkar verkligen inte just nu.
Har märkt att jag jämnt är på dåligt humör nu för tiden, funderar på om det kan vara pga. mina ppiller, man kunde få dåligt humör av dom har jag för mig..?
Men iallfall, så det känns rätt onödigt att åka på läger i 4 dagar om jag ändå bara skriker eller är så sur så jag inte pratar med någon och vill vara ensam, right ?
Får se hur det blir, men ifall jag har ändrat mig i morron så har jag allt end i baken för jag har inte ens orkat packa.
Och vi ska samlas elva, så det är lite tajt med tid..
Men nu ska jag sluta babbla massa så får ni sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin