skratta inte för mycket nuvaa..


Bilden ger inte rättvisa åt färgen, det är mer.. annan färg i verkligheten, och systemkameran ger färgen ännu mindre rättvisa, men man kan säga att det ser ut typ såhär fast mer orange, om ni fattar haha..

Menmen, jag har iallfall vant mig lite, och det ser ändå inte jätte konstigt ut när man har fixat till det och så !
Kul att prova nya hårfärger, right ?
Fast sen är det la inte jätte snyggt när det är blondt i hårbotten och så men, haha !
Sitter just nu och sjunger för fulla muggar, take me home country road höhöehehehhihi..
Nej nu ska jag fortsätta sjunga, senare kommer ett videoinlägg hade jag tänkt !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: moa

det blev ju fint , du passa faktist i den färgen:)

2011-06-13 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin